Ahad, 22 Februari 2009

Permintaan Angah Zamani

hahaha...
nanti nak tengok hubby ku goman sapo lah pulak.

Goman Takenouchi Yutaka..ngan 56% seghupo... huhuhuhu

5 ulasan:

Simahmail berkata...

hahahaha...

lambek bona keluar ehh posting tu.
Ibu copy & paste secara print screen le pulak. Akibat tak saba..nak tayang kek sini.

huhuhuhuhu..

Simahmail berkata...

Kiranye...

kami berdua ni.kahwin campur le pulak.

seorg goman jepun, dan seorg lagi goman minah salleh...
hahahahaha...

jgn jeles ye..
weeeeee..

Helmi Lassim berkata...

ibu!! ado lah ghoman eh...
huhuhu...

Zamani84 berkata...

Ibu goman minah salleh ye
hehe terlebey suda
Yg tak sangka hubby Ibu mcm hero jepun Yutaka takenouchi tu
Leh le kawan ngan along n angah
kami pun goman hero jepun gak
Along Hediaki n Angah Takuya
Har har har
Ibu
Insya Allah, rasanya, ada rantai sekali nak dikirimkan pada Ibu hari ni
Insya Allah, harap Kak Artis sempat siapkan rantai tu, kalau idak, gelang je yg sempat dihantar ^^

Simahmail berkata...

hahaha..
Angah, a group of Japanese is here.

Kot-kot baka Jepang... masa War dulu. huhuhuhu.. What's a coincident...

Photos to share...

PESANAN TUAH ( dari http://abangtuah.blogspot.com/2008/12/tigers-that-miow.html )

PESANAN TUAH


MELAYU SEBENARNYA HEBAT,

MELAYU JUGA SEBENARNYA KUAT,

SILAP MELAYU MEMBUANG ADAT,

SILAP MELAYU KURANG MAUFAKAT,

SARANAN AGAMA TAK AMBIL BERAT,

AYOH MELAYU UBAH TABIAT,

SEBELUM MELAYU HILANG MARTABAT.


Asas falsafah kehidupan bangsa Melayu mengatakan bahawa

“ hidup bersendi adat, adat itu bersendikan syarak, dan syarak pula bersendikan Kitabullah.”

Adat bersaudara, saudara dipertahankan;
adat berkampung, kampung dijaga;
adat berbangsa, perpaduan bangsa diutamakan.